Wednesday, June 28, 2006

Miksi et voi murjottaa nopeammin?

Nojoo, myönnetään, oli se edellinen valitusviesti ehkä vähän itsekästä tekstiä. Mutta ainahan sitä ollaan tunteiden kanssa itsekkäitä. Olithan sinäkin omissa sanomisissasi. Jos minä haluan että sinä oisit mulle ystävä niin kai mulla on oikeus vittuuntua ja olla surkea sillon jos syystä tai toisesta ystävyys on katkolla? Vaikka oiskin sua kohtaan humaanimpaa vissiin sanoa että fine jos on hankalaa niin voin toki poistua takavasemmalle niin saat olla rauhassa. Vai onko? Kuulostaahan se toki aika oudolta että minä vaan odotan että sinä pistäisit muut tunteet narikkaan ja oisit mulle vaan ystävä. Vai kuulostaako? Ei se nyt ehkä edes kuulosta, ystävyyspohjaltahan tähän lähdettiin. Olisiko taas pitänyt antaa olla? Miks asioitten pitää olla näin vaikeita? Miksi et voi murjottaa nopeammin? Miksi ja miksi ja valivali.

Osaankohan antaa olla kaksi päivää, sitten olisi Tuska ja muuta ajateltavaa. Yritetään.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home